14 Haziran 2008 Cumartesi

ösese

allahın emri peygamberin kavliyle yarın ösese ye giriyorum.
2005 yılında girdiğim sınavdan 45 dakikada çıkmamdan mütevellit yarınki sınavda sınav salonunda daha uzun zamanlar geçirmeyi umuyorum.
sinir stres yok.
lan napıcam ya herşeyi unutursam derdi yok (zaten bi skim bilmiyorum sayın okuyucular )
sıraya sığmazsam nolucak derdi yok (gurban olduğumun öseyeme si o kadar boyumuzu kilomuzu sordu heralde göt kadar sıraya oturtmaz bizi )
neyse kısa kesmem gerekirse rahatım yani.
son olarak yarın sınava girecek kimseye başarı falan dilemiyorum.
banane lan başkasından onlar başarılı olacak da ne olacak bana birşey var mı kardeşim?
ben başarılı olsam yeter de artar bile (swh)
he bu arada bu yazıları da kşmse okumuyo esasen ama ben yine de hürmet gösterir yazıma son verirken küçüklerimin gözlerinden büyüklerimin ellerinden yaşıtlarımın da gıdılarndan öperim
esen kalın...

4 yorum:

Selin dedi ki...

nassı kimse okumuyo yaaa :s
adamdan saymıyor musun hajım bizi :s
başarılar dileriz efenim sınavda

srknsngn dedi ki...

est hajım o ne demek öyle :P
sınav bitti ama iyi dilekleriniz için tşkrler ederim .

Ay BU KIZ dedi ki...

sınav geçti bitti, hatta yenisi gelio ama ben henüz okudum bu yazıyı ve gözüme takılan şu cümleye hemen laf yetiştirmek istedim..
*gurban olduğumun öseyeme si o kadar boyumuzu kilomuzu sordu heralde göt kadar sıraya oturtmaz bizi
ben göt kadar sırada girdim sınava abicim..
bir ilk okulda girdim ve mini mini birlerin sınıfı bana çattı.. hayır yani yedi cüceden biri olmadığım için lanet etmiştim kendime..
ölee bi yakınayım istedim :)

srknsngn dedi ki...

aerodinamik yar:
sen yanlış beyanda bulunmuşsundur öseyeme ye.
yoksa yapar mı onlar öyle şey.
istirham ediyorum :)