21 Kasım 2008 Cuma

fs=2fm

işin içinden çıkamadım yine
iki artı ikiye dört diyorlardı ama
bir artı bir hiçbir zaman iki edemiyordu
yanlışlık bende miydi ?
yoksa dört işlem yalan mı söylüyordu ?
olması gerekenlerin olması için kurallardan veya formüllerden vazgeçebilir miydik ?
ya da hiç olmayacakların olmasının sebebi iki artı ikinin dört etmesinden mi kaynaklanıyordu
bilemiyorum...
aslında verecekleri cevapta pek tatmin edici olamayacaktı inananlar için
iki artı ikinin dört etmesi ya da etmemesi değildi esas problem
esas olan kendi doğrularının ne kadar dört ettiğiydi.
sen ne kadar dört ettirebilsen bile makina hep "error" veriyordu nasılsa
doğru olan bendim
ama doğrularımı yanlış olan dörtlere bindirmeseydim eğer...
ortada ne yanlış kalırdı ne doğru ne dört ne de iki.
esas olan 1 di ve toplamaya gücüm yetmiyordu....


not:sonuna kadar okuma sabrını gösterenler bana bir mesaj atsınlar bakalım.

3 yorum:

Selin dedi ki...

sonuna kadar okudum, al bu da mesajın olsun.
rüyamda gördüm seni. (ayyy birine benzedim :s ) sıkıntılı gibiydin. hayırlara çıksın dedim, üstünde durmadım. durmalı mıyım?

srknsngn dedi ki...

öncelikle sabrın için tebrik ederim :)
rüyanı da unutma anlatırsın belki bir ara...
üstünde durma ama.
varoluştan ziyade bir sıkıntımız yok çok şükür 8-)

Selin dedi ki...

varoluş yeterince büyük bir sıkıntı değil mi 8-)
anlatırım yau, unutmam ;)