23 Kasım 2008 Pazar

çünkü mesela yani

kafam bozuk yine , canım da epey sıkılıyor.
bugün cumartesi değil mi ? açayım biraz kingodisco seyredeyim diyorum.
okan bey yine memleketin en güzide sanatçılarını çağırmış programına.
helin avşar , gökhan özen falan. bayılıyoruz zaten ikisine de !
televizyonu kapatıp film izleyeyim diyorum neden sonra ondan da vazgeçiyorum.
şimdi kim dikkatini toplayacak da film izleyecek.
uykumu getirsin diye mecburen kingodisco izlemeye devam ediyorum.
salak bir hatun çıkıyor gökhan bana öpücük yollasın diyor medya arkası falan filan izliyorum.
sonra helin avşar kişisine başbakan olsa ne gibi icraatlar içerisinde olacağı soruluyor(neden soruluyo bilmiyorum)
ablam da belliki ezberlemiş birşeyler geveliyor dış borç vs vs diye.
sonra ablam birden ne söyleyeceğini unutuyor galiba ve birden şöyle bir cümle kurmaya başlıyor.
çünkü , mesela , yani , demek istediğim....
gayet okkalı bir küfür sallıyorum yatağımdan hem kendime , hem helin ablama ,okana, bu sisteme ota boka vs vs...
daha fazla dayanamıyorum kapatyorum televizyonu.
yazının başında bahsetmiş olduğum can sıkıntısından ve uykumun gelmemesinden dolayı bizim bir blogumuz olacaktı gidip karalıyalım gördüklerimizi diyorum ve işte mutlu son...
yazıyı bitirdikten sonra uykum gelene kadar aldığım nefesleri saymaya başlıyorum.
şu anda yapacak daha yararlı bir çalışma göremiyorum.
şu anda sayıyorum 38.39.40.41.42
iyi geceler mutlu yarınlar...

edit yapıyorum : uykum gelmedi ve nefes saymaya devam ediyorum.
bu arada sevgili blogum saati 16:14 gösteriyor.
nasıl düzelteceğimi merak ediyorum.

3 yorum:

Selin dedi ki...

teknik servis günün her saati hizmetinizde!
ayarlarda "biçimlendirme" var, saat diliminden GMT+02:00'yi seçince sorunun çözülür sevgili dostum.

selamlar, sevgiler, iyi geceler falan.

Ay BU KIZ dedi ki...

annemm canın mı sıkıldı.. :) nefes saymayı kes koyun say.. uyku getirebilir belki.. hem ben hiç böle bi aktivite yapmadım.. bakalım işe yarıomuymuş bi dene :)bu arada benimde bloğumun saati öyle ayarsızdı.. tabi bende en ufak bi zeka pırıltısı olmadığından dolayı gittim saati kaldırdım.. :)
aynen bendende sevgiler saygılar esenliklerr :)

srknsngn dedi ki...

aslında sLn çözüm üretmeseydi aerodinamik yar in tavsiyesine uyabilirdim.ama sağolsun teknik servis 7/24 hizmette :)
sizler de sağolun varolun saygılar sevgiler...