9 Ocak 2009 Cuma

Göbek Adım (Amsterdam )

şu yazımdaki bir soruda nerede yaşamak istediğim soruluyordu.

çok düşünmeden Amsterdam geçmişti aklımdan.

her zaman hayalleri süsleyen bir şehir olmuştur Amsterdam…

biraz önce siz hangi şehirsiniz isimli bir test çözdüm ve bilin bakalım hangi şehirmişim ben .

Amsterdam !

şöyle demişler testin sonucunda ;

Amsterdam

Siz tam anlamıyla bir özgür ruhsunuz. Aykırlık sizin doğanızda var. herksin yaşadığı yerlerde yaşayamaz, kısıtlamalara tahammül edemezsiniz. Kendine has dünyanız ile diğerlerinden kabul beklemek size göre değildir. Işte bu yüzden siz özgürlükler şehri Amsterdamsınız kimin ne yaptığını sorgulamayan, iyi kötü ayrımının diğer şehirlerden çok farklı kriterlerle belirlendiği – hatta belirlenmediği- şehir Amsterdam. Siz de Amsterdam gibi sıradışı bir hayatın insansınız günlük rutinlerden çabbuk sıkılır, birçok insanın konfor tabir ettiği özelliklere burun kıvırırsınız. Tatil anlayışınız bile bu nedenle en sade ve bohem olanından yanadır. “Amsterdam” adeta sizin göbek adınız.

 

sevdim bu testi.demekki testlerde bazen doğru sonuçlar verebiliyormuş :)

sizde deneyin bence sonuçları merak ediyorum :)

7 yorum:

Canan dedi ki...

İstanbulmuşum yaf.. zaten soruya da yaşadığım yerden memnunum diye cevap vermiştim..

"Siz nereye giderseniz gidin denizinin kokusuyla, sokaklarının sesiyle, mavi rengiyle İstanbul sizi geri çağırır ve siz bu çağrıyı kulak ardı edemezsiniz. Çünkü siz zaten "İstanbul"sunuz.
"

doğru demiş valla =)

srknsngn dedi ki...

bu test kesinlikle doğru sonucu veriyor :)
bende istanbuldan memnunum ama içimde hep bir amsterdam aşkı olmuştur ve olacaktır 8-)

Ay BU KIZ dedi ki...

bana artık newyork lu diyinn.. new year da new yorkluyum.. huh!!! :)

srknsngn dedi ki...

new year da new york :)
yok olmamış bu espri beğenmedim :P
ayrıca bence sende sinoplu duruşu var (sinoplu duruşu neyse artık ) :)

a. dedi ki...

teste ulaşılamıyor baya meşgul:p

srknsngn dedi ki...

belki ben linki yanlış vermişimdir bilemiyorum 8-)
bir de buradan deneyelim
http://testyourself.tr.msn.com/test/sehir/Start.aspx

a. dedi ki...

sonradan başardım saol:)