24 Şubat 2009 Salı

Büyüdük de sanki n’oldu!


















Büyüdük Aniden
eskiden nesemiz vardi,
gulumserdik hergun,
uzaktaydi huzun...

hayallerimiz vardi,
ucurtmalar gecen icinden,
cumartesi oglen...

boyalarimizla oynardik,
rengarenkti her sey,
karanligi boyardik,

ve birden buyuduk aniden,
ve birden kuculdu hayaller...

buyuduk de sanki n’oldu!
cocuklugu unuttuk,

yalanlara bogulduk.

buyuduk de sanki n’oldu!
umutlari kuruttuk,
savasta vurulduk...

buyuduk aniden...
buyuduk aniden...

kosardik bayirlarda, agac evler kurardik,
bedavaydi cicekler, taclar yapardik.

dussek bile olsun, yeniden kalkardik,
acitmazdi hayat
(hayat)...

ve birden buyuduk aniden,
ve birden kuculdu hayaller...

ve birden uzaklasti gokyuzu,
ve birden gomulduk dertlere...

buyuduk aniden...
buyuduk aniden....
buyuduk aniden...

kuculdu dunyamiz...

{sözler copy paste- ekşi sözlük-trimpot}

http://www.myspace.com/ogunsanlisoy adresinden "büyüdük aniden" dinlenebilir.


söyleyecek bir şey yok özlemişim Sanlısoy'un şarkılarını 8-)

4 yorum:

Selin dedi ki...

Bi bok olmadı, ne olacak.

Nefret ediyorum "büyümek" kelimesinden, beden olarak büyüyoruz evet ama şu ruhsal olarak büyümek, acı çekip büyümek gibi şeyler var ya, işte ondan tiksiniyorum! yok öyle bir şey. insanların saçma sapan bahaneleri...
aklıma gelmişken içimde kalmasın dedim 8-)

Ogün'ü de özlemiştik sahi...

Selin dedi ki...

Ha bir de sağol tabi:))

Onu yazmayı unuttum, sinir saçıyorum bir süredir "büyümek" kelimesini duyunca :D

srknsngn dedi ki...

rica ederim ben bir şey yapmadım :)
benim bir şey dememe gerek ogün demiş zaten denmesi gerekeni.
buyuduk de sanki n’oldu!
cocuklugu unuttuk,
yalanlara bogulduk.

ve birden buyuduk aniden,
ve birden kuculdu hayaller...

Selin dedi ki...

kaldı mı hayal diye bir şey 8-)

içlerine ettik, ettiler falan filan...