20 Nisan 2008 Pazar

bir yaz gecesi ütopyası

sıcak bir yaz gecesiydi
aylardan ağustos mevsimlerden aşktı.
gürültülü bir sessizlik ortamaya eşlik ediyordu
bir ses!
bir ses geldi içimden, bir ses geldi dalgaların taa kalbinden
dedi ki gel buraya, gittim...
sahil boştu sahil sessizdi sahil kimsesizdi,benim gibiydi işte!
uzanıp kumlara kapadım gözlerimi.
aklımdan ve kalbimden aynı sözler geçiyordu
"yansın geceler vursun sabaha dönsün rüzgar durgun sulara yansın bu deniz her yer yakamoz
dön gel bir sabah sensiz olmuyor"
sonra o geldi
gecenin köründe ölüme götüren bir azrail gibi
aynı zamanda yüzümü okşayacak bir melek gibi.
o zamana kadar hiç yapmadıgım birşeyi yaptım
soru sordum ona. beni almaya mı geldin?
cevap vermedi,yüzünde bir cansız manken ifadesi bile yoktu.
bekledim bekledim bekledim...
alaycı bir gülümse geldi yüzüne ve gitti!
don oldum,uyumadım,uyanamadım!
her gece aynı yerde uzanıp aynı şarkıyı dinledim.
unutmaya çalıştım unutamadım.
sonra birgün tesadüfen bir arkadaş ortamında gördüm onu
sen o değilmisin diye sordu?
yeni dogmuş bebek gibi ağlama geldi konuşamadım sadace evet manasında kafamı salladım.
umutlandım nede olsa umutsuzluk en büyük günahtı.
her gün aynı gözlügü taktım aynı hasırı sırtıma geçirdim aynı yolu yürüdüm aynı yere gittim.
aynı kahvede okey oynadım sırf onu görebilmek için.
her görüşümde yeniden sevdim yeniden umutlandım.
günler haftalar geçti ben makina olmaya başladım.
sonra bir gün "o" nu gördüm tekrar deniz kızını
bir ahtapot çevirmişti etrafını
kurtarmak istedim ama kurtulmak ister gibi br hali yoktu.
bakamadım konuşamadım içimdeki gürültüyü dışarıya vuramadım.
öldürdüm onu!
öldürdüm onu ve gömdüm içime.
bir yaz gecesi yaşam bulan ütopyamı hayali bir altın vuruşla yok ettim!

6 yorum:

Selin dedi ki...

yine aynı yerde gözlerim doldu benim...
samimiyetine bir süredir inanmadığım duygularla yazılmış bütün şarkılarından, bütün şiirlerinden vazgeçmiştim o adamın. ama alışmak zaman alacak... ve en çok sinir bozanlardan biri "yansın geceler" olacak galiba...
ankete yorum yazamıyorum ama oyumu ne yönde kullandığımı tahmin edersin ;)
Hep yaz abi sen! doğumgünün olmasını bekleme yazmak için :)

(bu şarkı rahat bırakmaz bütün gece şimdi beni :/ "boşver gitsin unut diyor bilenler, bu sözü duymaz böyle sevenler, bu çaresizlik nereye kadar,herşeyden vazgeçtim dön artık yeter bla bla bla"
...

srknsngn dedi ki...

iyi ya da kötü alışkanlıklardan kolay vazgeçilmiyor işte istesen de olmuyor belki biraz zaman ...
oyunu ne yönde kullandığını tahmin edebiliyorum.
zaten senin gazına geldim yazıları koydum buraya yoksa sadece bloglara yorum yazmak maksadıyla açmıştım blogu :)

Selin dedi ki...

yazdıklarımı paylaşmaktan yana değilimdir biliyosun, bana çoğunlukla "alın yazdım okuyun iltifat edin" demek gibi gelirdi. "çok güzel olmuş, süpersin, şahanesin" gibi şakşakçılık ifadelerinden de haz etmem zati :)
ama şu an yazıyorum, ne kimin okuduğunu görebiliyorum, ne de kaç kez okunduğunu. Güzel böyle ;)

Sen de iyi yaptın iyi :)

majesty dedi ki...

size özendim bende açtım.
Ne eksiğim var sizden
Hıh:))

şaka maka rahatlıyo yazınca insan. Ama sanki böle bizim yazdıklarımızı 3 ümüzden baska kimse okumayacak ve kısır döngü halinde devam edecek en sonunda birbirimizin blog yorumlarında muhabbet etmeye başıyacakmışız gibi geliyo.

Gelelim müsvette şarkılara. Benim için hiç bişi ifade etmiyo artık derkene kafamda" herşeyim seeeeensiiiiin "falan diye garip sesler dolaşıyo. Ama kurtulduk sanırım. 2 haftadır program da izlemiorum. Yansın trt.
sRknn bey sana gelince...
Laf bulamıyorum abi.
Seni de takip ediyorum artık.
Yazdıklarına dikkat et. Sakın ola bana aşkını bu blogdan ilan etme. Başka okuyanlarda var. Cümle aleme rezil etme "biz"i... :))

srknsngn dedi ki...

emre türkçe bilen 300 milyon kişiye rezil rüsva ettin bizi helal olsun ne diyim sana :)
ayrıca blogun hayırlı olsun varsın üçümüzden başka kimse okumasın biz bize yeteriz ;)
di mi hajım :P

Selin dedi ki...

hişştt hoop aloo daha okuyanımız var bee küçük emraha bağlamayın hemen :D msn iletisinde insanların gözüne gözüne sokuyorum linki biliyorsunuz :P yine de okumak istemeyenin keyfi bilir 8-)
kimin okuduğunu merak etmiyorum dersem kocamaaaaan bir yalan olur, deli gibi merak ediyorum çünkü ama yine de bilmemenin güzel tarafları var :)
ayrıca kitlelere sesimizi duyurmak gibi bir kaygımız yok ki, ben yazarken kendimi iyi hissediyorum, sizi okumayı seviyorum, gerisini sallayın gitsin :P