22 Nisan 2008 Salı

sen

şu müzik denen olay ne kadar ilginç birşey di mi canlar ,aklınıza geldik gelmedik her türlü konu veya zamazingo için şarkı yazabiliyorsunuz ve Türkçemiz ne kadar esnek bir dil ; kelimeleri ,cümleleri kendi kafanıza göre yorumlayıp başka başka anlamlar çıkarabiliyorsunuz bir yazıyı şiiri veya şarkıyı okurken.
hoş bu olay algıda seçicilik işte ! diyerek geçiştirilebilir ama neyse... bizim konumuz bu değil :)

seksenli yılların sonu doksanlı yılların başlarında ülkemizde yerli iron maiden olarak bilinen dört elemandan oluşan bir heavy metal grubumuz vardı hadi adını da söyliyim de kafalarda soru işareti kalmasın, Dr. Skull
şimdilerde belki de torun torba sahibi olmuş olma ihtimalleri yüksek bu amcalar vakt-i zamanında "sen" adlı bir şarkı tıngırdatıyorlarmış. Şarkının sözlerine şöyle bir baktığımızda ;
vay be ne güzel yazmış adamlar aşk bu işte kardeşim aşk bu diye düşünüyorsunuz.
hatta neredeyse imkansız olsa bile bir yerlerde bu şarkıyı duyma olayınız olursa epey duygulanıyorsunuz buram buram "aşk" koktuğunu hissedebiliyorsunuz.
ama şarkının sonuna geldiğinizde kazın ayağının hiç te sandığınız gibi olmadığını anlıyorsunuz :)
buram buram kokan şeyin aşk değil de ........ başka birşey olduğu ortaya çıkıyor.
neyse ben lafı çok uzattım sadede geleyim sizler için şarkının sözlerini buldum ve paylaşmak istedim sonuna kadar okumanızı tavsiye ederim.
şarkının sonunda yüzünde tebessüm oluşmayandan para almıyoruz :)

buyrun Dr Skull ve Sen...


ayrılmadan önce son kez baktım sana
hala gururlu ve hala sıcaktın

nereye gitsem hep senin kokun
her taşın altinda sen vardın
herkesin icinde bir parca sen
ipin ucu kaçinca sen çikardın

kimi yedi seni kimi sakladı
kimi beyaza boyayıp akladı
kimi yoluna yok oldu bitti
kimi kaçırdı seni, agladı

aniden geldi içime bir sancı gibi
bir gün akan sularla kaybolup gittin
kıvrandım durdum günlerce yoksun diye
ve aniden yolumun üstünde bittin

biliyorum yine geleceksin
ve ben aynı şeyleri yapacagım
pişman degilim bu anlar için
her gün seni anacağım

ayrılmadan önce son kez baktım sana
hala gururlu ve hala sıcaktın

daha söylesem bilirim dinleyecektin
ama ben yine de sifonu cektim .

yoğun istek üzerine dev hizmetimiz dr. skull un sen şarkısı burada...
http://uploaded.to/?id=56k0bi

sonunda burayıda kendimize benzettik illegal yaptık :)

16 yorum:

Selin dedi ki...

bu müziği bu yüzden sevmiyo muyuz zaten abicim :)
başka hiçbişeye benzemiyo!

bu güzide şarkımız vesilesiyle gülümsememize sebep olduğunuz için teşekkürü borç biliriz.

sen diye başlayıp şarkı muhabbetine girince tırsmadım desem yalan olur.
malum zat'ın "sen" isimli şarkısı üzerine yazı yazdın sandım :D

srknsngn dedi ki...

malum zat kim oluyor burada tual mi :)
şaka bir yana eskiden olsa belki yapardık o şarkının üstüne bir kritik ama artık ı ıh olmaz.

Selin dedi ki...

hı hı tual diyosan tual olsun :)
2 ay önce olsa bol bol kritik yapabilirdim ama bir süredir bişey ifade etmiyor bana yaptıkları. hatta 12 senenin üzerine uzun uzun şeyler yazmak istiyor bazen insan ama sonra hemen vazgeçiyor :)

majesty dedi ki...

ya onu bunu bırakın da biriniz bana bu şarkıyı yollayabilir mi? Merak ettim baya.
Sakın şaka yapıp göktan falan yollamayın baştan söyliyim.:p

srknsngn dedi ki...

şarkı yok bende malesef bayağı aradım ama bulamadım.
şarkıyı nerde duyduğumu bile hatırlamıyorum :$

srknsngn dedi ki...

biraz gayretle şarkıyı buldum rapidshare in kedi sorununu da aştıktan sonra şarkıyı sizler için upload ettim yazının içine editledim
kıymetimi bilin :P

Selin dedi ki...

ben sabah sabah arayıp buluyorum, 10 dk sonra şarkıyı ekliyorsun olacak iş mi buuu :( :D :D
neyse ben biraz da diğer şarkılarını dinliyim, sabah sabah iyi oluyor :P

majesty dedi ki...

Teşekkürler serkağnım
bak aşk adama neler yaptırıyo cocuk hemen bulmuş bnm için upload etmiş :p

Bu arada o kediler nedir abi ya hakkaten bu da yeni mi çıktı. 2.5 dakika beklediğimiz yetmiyo gibi bide 5 dakika onu çözmekle ugrasıyoruz.
Neyse ya cok saol cidden

Selin dedi ki...

o kediler yeni baş belalarımız :s
bir de harfler dalgalı, bulanık vs. çıkıyor, harfin ne olduğunu çöz, arkasındaki kedi mi köpek mi onu anla...
zeka bulmacasına çevirdi rapidshare download olayını :s

srknsngn dedi ki...

elim cebimde şarkıları dikkat çeikici

sizsiz de olmaz biliyorum ama sizinle bu alem bana dar
ayaklarım zincir dört bir yanım duvar
elim cebimde cbvim delik elimdene var diye dolaşıyorum sabahtan beri :)

freudiye dedi ki...

gürbüz danacıım
aşık mısınız?

srknsngn dedi ki...

yok est. freudiye cim nerden çıkartıyorsun sen bunları böyle :)

freudiye dedi ki...

anladım efenim ben
e geçmiş olsun ya da geçmemiş:)

Selin dedi ki...

ben şimdi merak ettim freudiyem bu yazıdan aşk konusuna nassı ulaştı :P

freudiye dedi ki...

majesty'nin 'aşk adama neler yaptırıo' demesinden vudum rapunzelim
:ensaftirikbakışımlagülümseme:

majesty dedi ki...

Freudiye nin bu yorumundan sonra açıklama yapma gereği hissettim :))
Yanlıs anlamalara ihtimal vermeyelimm.:p

sRknn ile bnm aramda bişi yok. Tamam doğru zamanında çok peşimden koştu ama yüz vermedim vermeyeceğimde=))

Açıklama kısmına gececek olursak, bu mesele sadece basit ve bayat bir şakadan, espriden ibarettir aramızda serkanla :p

Hadi serkan kurtardım seni yine iyisin. :)