26 Nisan 2008 Cumartesi

türkçe biliyoğ muusunuz ? {spoiler for Lost }

şurda dimağımızın tadıyla izlediğimiz kaç tane dizi var ki...
düşünüp düşünüp bir ya da iki cevabını verebiliriz muhtemelen.
bu dizilerin başında da Lost geliyor tabi ki...
Lost yaklaşık bir aylık kısa (daha uzunlarını da gördük :S )bir aradan sonra yayınlanan 9. bölümü ile geri döndü .
bir döndü pir döndü Lostumuz.
daha bölüm bitmeden tamam dedim bu benim izlediğim en iyi bölümlerden birisi.
pek kimselerin sevmediği ama benim nedense diziye ilk girdiği günden itibaren severek izlediğim Benjamin Linus odaklı bir bölüm oldu ,gördük ki benjamin amcamız zamanda yolculuk vari geziler yapabiliyormuş.
senaristlerin ısrarla söyledikleri ;bütün sırlar sezon 1 bölüm 1 de saklı sözleri aklıma geldi birden benjamin amcamı çölde kutup ayısı tarzında uyandığında.ağzından da dumanlar çıkıyordu bunu da fark etmedim sanmayın.
ilk bölümde jack in adada uyandığı sahne ile neredeyse bire bir kopya gibiydi bu sahne,
jack de aynı benjamin gibi bir şok ile uyanmıştı ve birden elini omzundaki yaraya götürmüştü aynı benjamin amcamın yaptığı gibi; bu olay da jack in zaman yolculuğu yaptığını kanıtlayabilir nitelikte.
Benjamin in ne kadar zeki çevik ve ahlaklı olduğunu gördük bu bölümde...
bu kanıya nerden mi vardım açıklayayım;
tüğrkçe biliyoğ musunuz tarzı ifadeleri (tunusun hala osmanlı imapatorluğunun toprağı olduğunu sandı galiba garibim), elindeki sopaya benzeyen şey ile iki tane otomatik tüfekli adamı haklaması ve teslim oluyorum diyen adamı öldürmeyip bayıltmasından...
ayrıca benjamin amcamızın "black smoke kullanma kılavuzu" varmış ta bizim şimdiye kadar haberimiz yokmuş sayın okuyucular...
üst üste açılan 8 kapının ardından benjamin amca black smoke kullanma kılavuzunu buldu da bizde rahata erdik.
ayrıca benjamin in allahsız fabrikatör zalim baba charles widmore ile aralarında bazı kurallar varmış bunu da öğrenmiş olduk..
bunlar eskiden kankaydı galiba sonradan işin içine ada falan girdi araları bozuldu.

neyse ya bu yazı epey benjamin linus odaklı oldu sanki.
neden oldu bende bilmiyorum.
aman ya blog benim değil mi nasıl istersem öyle olur :)

neyse son olarak allah kimseyi lostsuz bırakmasın diyorum ve iyi hafta sonlar diliyorum...

Hiç yorum yok: