29 Kasım 2008 Cumartesi

ne kadar enteresan

sabah sabah gözlerimi açar açmaz şarkı söylemeye başladım (sabah dediğim 14:00 ).
dilime takılan şarkı Mazhar Alanson dan "hamak".
sonra kısa bir düşünceden sonra şarkıyı bu gece rüyamda da gördüğümü bir flasback misali anımsadım.
bir lise arkadaşımla sokaklarda boş boş dolanıyoruz ve bu şarkıyı söylüyoruz.
bir anlam veremedim tabi.
ama şarkının bazı sözleri de çok manidar geldi...
...
bir tuhaf bunalım bu egom ağlar
bilirim beyhudedir bu itiraflar
duvardaki sloganlar reklamlara dönüştü
randımanlı gitmiyor işler eskiden olduğu gibi
şu garip halim sonunda buralara benzedi
sanki birşeyler olmuyor
tam şeklini almıyor
randımanlı gitmiyor işler eskiden olduğu gibi
şu garip halim sonunda buralara benzedi

ne yapsam ne yapsam
bir hamak alıp sallansam
kurtulurmuyum bunalımdan
hamakta sallansam
ne kadar enteresan!

şarkı hala dilimdeki varlığını sürdürüyor, bir yandan dinliyor bir yandan da söylüyorum.

Ne kadar enteresan.

5 yorum:

Selin dedi ki...

hamak bunalımdan kurtarmıyor, tecrübeyle sabit. mide bulantısına sebep oluyor sadece :s rüyada mazhar alanson şarkısı görmekle ilgili yorum yapamayacağım ama şükretmek gerek, ya ismail ye ka şarkısı söyleseydiniz?

srknsngn dedi ki...

o zaman onun adı rüya olmazdı zaten kabus olurdu :)
rüyada mazhar alanson şarkısı söylemek diye aratmadım gugıl da ama şarkı bana manidar geldi 8-)

Selin dedi ki...

manidar tabi.. ama ben direkt hamakta sallanmak-bunalımdan kurtulmak kısmıyla ilgileniyorum niyeyse :))

Ay BU KIZ dedi ki...

bir banka reklamıyla keşfetmiştim bende bu şarkıyı.. eğlenceli ama :)

Adsız dedi ki...

ulan senin blogunun rengi okumayalım diye mi böyle olm? decoder lazım hakikatlen. uuvv çok götik kapkara bir bilogum var ve şimdi bütün kızlar bana verecek sdfsjkldjslkjdl hooffff ip atlayan gürbüz dana seni. meraba? gergin bir giriş yaptım fakat seninle tanışmak isterim. msn adresim

dana_siqen_atsiz_kowboy@hotmail.com

beşemal sos.