27 Kasım 2008 Perşembe

mimlenme olayı...

vodoo girl tarafından mimlenmişiz .
blog terimleriyle pek haşır neşir olmadığımdan dolayı ilk başta anlamadım nedir bu mimlenmek ne menem birşeydir diye.
anladığım kadarıyla bir konu seçiliyor ve yazar yazısını yazıyor.daha sonra dur bir atraksiyon yapalım bu konuyu başkalarına da yazdıralım diyor ve o kişiyi mimliyor sonra o da bir yazı yazıyor başkasını mimliyor bu böyle sürüp gidiyor :)
inşallah doğru anlamışımdır :)
neyse konuya geçelim artık.
konumuz garip huylarımız.
başlayalım bakalım aklımıza geldiğince...

-ayakkabı bağcıklarımı bağlamayı sevmem sürekli çözülmüş bir halde dolaşırım.
arkadaşlarım dostlarım ailem ve hatta beni tanımayanlar sürekli uyarırlar bağcığın çözülmüş bağla düşersin diye . beni düşünmelerine rağmen ben onlara "kıl" olurum.sanane lan benim ayakkabı bağcığımdan derim içimden ama dışımdan söyleyemem , duyulmayacak bir tonda mıy mıy birşeyler söylerim ve yine bağlamam :)

-galatasaray maçlarını iki elim kanda olsa bile bir şekilde izlerim.
ben maçı izleyemezsem takımın 10 kişi oynayacağını düşünürüm.izlersem yeneceğimizi düşünürüm.

-maç izlerken konuşmam, konuşan insandan da nefret ederim. sanki ben konsantrasyonumu sağlayamazsam takım pres yapamıyor gibi gelir bana.

-hiçbirşey almayacağımı bile bile sırf iş olsun diye markete gidip gezerim.
alakasız alakasız şeylere bakınırım,bakınmakla kalmam hepsini ellerim :)

-sLn le bire bir aynı olarak evden çıkmadan önce ceplerimi defalarca yoklarım.
anahtarımı, cüzdanımı , mp3 playerımı , akbilimi kontrol ederim.
asansöre binerim tekrar kontrol ederim , asansörden inerim tekrar kontrol ederim.
ve sonunda ister inanın ister inanmayın mutlaka birşey eksik çıkar ve ben eve tekrar dönmek zorunda kalırım.

-dışarıya çıkarken havanın nasıl olduğuna bakmam.dışarı çıkarım üşüyorsam eve gelip kalın birşeyler giyerim, değilse basar giderim.

-nedendir bilinmez aradığım birşeyi hep en son baktığım yerde bulurum.
misal otobüse binicem ve akbilimi arıyorum.
benim genelde 8 tane cebim olur.bütün ceplerimi ararım ama ne hikmetse akbil hep en son baktığım cepten çıkar.
bu süre zarfında akbili bulacağım kesin olsa bile çok heyecanlanırım :)

-okula önemli bir evrak götürüyorsam (ödev, staj defteri vs ...) vapurla gitmemeye özen gösteririm.
vapurla gidersem de iskeleden uzak dururum.
elimdeki evrakı denize düşürmekten korkarım 8-)

-ders çalışmam gerekiyorsa ya çişim gelir ya da susarım.bazen her ikisi birden olur. (evet, hala )

-çokoprensin yanında ayran içerim ! (mide meselesi kardeşim,kro falan demeyin özel anlamı var )

-otobüste karşılıklı koltuklarda karşıma birisi oturduğunda (bir hanımefendi mesela )
çok tedirgin olurum, yüzüne falan bakamam :S.
bakışlarımı bir tarafa fikslerim boynumu bükerim ve boynum tutulur.

-iki senelik okulu dört senede bitiririm :(
sınava bir hafta kala daha bugün var daha yarın var diye diye sınav gününü getiririm.

-ösese ye girerim.sayısal öğrencisi olduğum halde sözel yapar çıkarım ! fizik , kimya bünyeyi kasar :)

- zevk olsun diye kapesese ye girerim.düşük puan alırsam üzülürüm.

-rakı, vodka viski içerim bana mısın demez ama 1 birayla kafayı bulabilirim.
sarhoş olduğumda normalde yapmayacağım bir ton şey yaparım ama sabah hepsini en ince ayrıntısına kadar hatırlarım.

-moralim bozuksa kadınlar gibi saçımla oynarım.sakalımla uğraşırım.traş olmam hajı baba olurum, sokaktan geçen hajılar selam verir ama ben oralı olmam.

düşünsem belki daha uzar ama yeter bu kadar :)

son olarak sanırım benim de birilerini mimlemem gerekiyor.
buralarda çok tanıdğım yok ama mimleyelim birilerini belki yazarlar .
....Ah ayrodinamik Yar....

Keşfedi-Yorum, Keşfediyorum

3 yorum:

Selin dedi ki...

ben de garipliklerime yazsa mıydım, srkn ayakkabısını katiyen bağlamaz ben de bağlamayacağını bile bile her defasında "bağla" derim, o yine bağlamaz :) sonra ben önüme bakmadan yürürken srkn'ın ayakkabı bağcığına basarım, "bak gördün mü yaa, düşücez ikimiz birden, bağla şunu" derim yine bağlamaz diye :D

srknsngn dedi ki...

he he yazsaydın keşke :)
hatta bağlamadığım için yürüyen merdivene sıkıştığımı da deşifre etseydin :)

Selin dedi ki...

bana gerek kalmamış sen deşifre etmişsin :D