28 Kasım 2008 Cuma

kamyonlar kavun taşır...

bir Cahit Külebi şiirinde geçen sözlerin çok sevdiğimiz bir müzisyen abimiz Yaşar Kurt tarafından bestelenmesiyle ortaya çıkan bir şarkıdır "kamyonlar kavun taşır"
çok iyi hatırlarım bir dönem epey geyiğini döndürmüştük arkadaşlar arasında.
ee kamyonlar kavun taşıyosa taşıyo nedir yani gibi yorumlarımız olmuştu hatta o dönem bir abimiz bizi duygusuzlukla itham etmişti :)
uzun lafın kısası işte "kamyonlar kavun taşır"

kamyonlar kavun taşır
ben hep seni düşünürdüm
niksar’da evimizde
küçük bir kuş kadar hürdüm
artık bu şehir başkadır
herkes beni aldattı gitti
kamyonlar kavun taşır
içimdeki şarkı bitti
kamyonlar yine kavun taşır
içimdeki şarkı bitti


ve işte bulunması neredeyse imkansız olan bir canlı performans.
Yaşar Kurt ve gitarı-"kamyonlar kavun taşır"




8 yorum:

Selin dedi ki...

bahsi geçen muhabbetin baş duygusuzu olarak teşekkür ederim paylaşım için, emeğe saygı falan filan.
rep olsa ondan da vereceğim ama maalesef :))

srknsngn dedi ki...

rica ederim ne demek.
rep falan istemez düşünmen yeter :)
biz de harbi duygusuzmuşuz hani 8-)

cesetizleri dedi ki...

birden bloglarda görünce yine çöktüm..
ne var bu şarkıda bilmiyorum ama kendimden geçiyorum..

kamyonlar kavun taşır..

içimdeki şarkı bitti...

srknsngn dedi ki...

yaşar kurt farkı olabilir mesela.
ya da şarkının kendine has insanı huzursuz bir huzura iten melodisi.

cesetizleri dedi ki...

yaşar kurt'un etkisi var zaten o sugötürmez de.. başka bir şeyler daha var ezgide sanırım.
dediğin gibi birleşince de bu mucize çıkmış ortaya.
video için de ayrıca teşekkür.

Selin dedi ki...

duygusuz demeyelim be, şarkıdan aldığımız duygu farklı diyelim 8-)

srknsngn dedi ki...

cesetizleri:rica ederim ne demek.

sLn: aslında haklısın duygusuz ağır kaçıyor,üstünden zaman geçti zaten bende tam olarak hatırlayamadım :)

Selin dedi ki...

doğru hatırlıyorsun, kullanılan kelime "duygusuz" ama biz kullanmayalım yine de :))