28 Aralık 2008 Pazar

ben görür müyüm ?

-Lostun finalini

-Galatasaray ın kadiköyde Fenerbahçeyi yendiğini

-Youtube a erişim yasağının kaldırılmasını

-Deniz Baykal ın başbakan olmasını :) (görmesekte olur sanki )

-Mezun olduğumu (görmeliyim )

-Torunlarımı (evlendik çocuğumuz oldu da torunları düşünüyoruz ) :)

-Türkiyede insanların oldukları gibi kabullenilebilmelerini… (ucu açık bunun)

-PKK denen illetten kurtulduğumuzu

-Hangi ideolojiye sahip olursa olsun devleti yöneten insanların çalıp çırpmadığı,adam kayırmadığı,yolsuzluk yapmadığı bir hükümeti

-Türban sorunu denen ve aslında sadece bir oyalama stratejisi olan sorunun çözümünü…

-Sözde Ermeni soykırımına her iki taraf içinde kabul görecek bir sonuç kazandırılmasını

-Bir üstteki madde gibi Kıbrıs Meselesinin çözümünü

aslında yazıyı planlarken daha çok kendimle ilgili olaylara ağırlık verecektim ama yazdıkça politik mevzulara daha çok girdiğimi fark ettim.

neyse olsun politik mevzularda bizi ilgilendiren sorunlar değil midir zaten…

neyse efendim aslında bu konu güzel bir mim olabilir ama şimdi kimseyi yazmak zorunda bırakmak istemiyorum ama konu hoşuna giden olursa onlarda ben görür müyüm acaba dediklerini yazabilirler.

biz de zevkle okuruz :)

 

sahi ben bunları görür müyüm 8-)

7 yorum:

Selin dedi ki...

sözde soykırım için iki tarafı da memnun edebilecek bir sonuç olduğuna inanıyor musun =)

toruna kadar gitmiyor hayallerim ama çocuk görmeyi feci halde istiyorum ben :D sadece benim değil tabi, sizin de çocuklarınız olsun bana hala desinler :D :p

srknsngn dedi ki...

öyle bir sonuç olduğuna inanıyorum ama ben görür müyüm onu bilemiyorum =)

vallahi çocuğumuz olursa illaki elini öptürmeye getiririz merak etme :)
söz sana hala diyecekler :)

Selin dedi ki...

hele bi demesinler :p çok kötü bir halaya dönüşebilirim o zaman :D

Selin dedi ki...

ayrıca hemen mime çeviriyorum :P bugün kendimi tutamıyorum, sürekli yazasım var :))

srknsngn dedi ki...

çevir tabi.
çevireceğini biliyodum zaten :P

Üfürükten Prenses dedi ki...

hepsini görürsün inşallah da..
gs'nin fenerbahçeyi yendiğini görmen çok zor ehi ehi :)

srknsngn dedi ki...

üfürükten prenses - zor ama imkansız değil :)