31 Aralık 2008 Çarşamba

ikiçiftsıfırdokuz

evet sevgili okuyucular elimizde olmayan sebeplerden ötürü 2009 yılına girmemize çok az bir süre kaldı.

yaklaşık  1 saat  sonra müstakbel yeni yılımıza gireceğiz.

hepimizin bildiği acı gerçek şu ki yeni günler yeni aylar yeni yıllar hiçbirşeyi değiştirmiyorlar esasında, değişen sadece rakamlar.

ama yinede yılbaşı akşamlarını seviyorum.

bana değişik şeyler çağrıştırıyor ve dünyadaki çoğu insan içinde başka başka şeyler çağrıştırdığını düşünüyorum.

neyse alkolünde verdiği etkiyle birşeyler yazmak istemiştim sadece :)

2009 u boş geçmeyelim demiştim.

yazının başına gelirsek değişenin sadece rakamlar olduğunu bilsek bile birçak dilekte bulunmaktan kendimi alamıyorum.

kısaca sağlıklı , huzurlu , mutlu bir 2009 diliyorum herkes için.

biliyorumki olacak ama 2009 da savaş olmasın.

herkese mutlu yıllar….

 

p.s : umarım 25 trilyon bana çıkar :)

Hiç yorum yok: