5 Ocak 2009 Pazartesi

iyiki doğdun sLn iyiki varsın sLn…

bugün günlerden 5 ocak.

bugün anlamlı birgün çünkü canım arkadaşım sLn in doğumgünü…

aslında tarihlerle aram hiçbir zaman iyi olmamıştır, özellikle de bu tarihler doğumgünleriyse kesinlikle ezbere bilmem.

ama 5 ocak kesinlikle aklıma kazınmış bir tarihtir hiçbir hatırlatıcıya gerek duymadan hatırlarım.

peki  tam olarak ne zaman anlam kazanmış bu tarih…

böyle günlerde insan bir garip oluyor , anlamlı anlamsız bir hüzün kaplıyor içini falan…

2006 yılının haziran ayıydı sanırım (yanlışsam düzelt sLn )

ismi lazım değil hayatımızın içine eden ve aynı zamanda  hayatımızın içine ettiği oranda sevdiğimiz bir grubun konseri vardı.

en başta ortak noktamız sadece bu gruptu sanırım.(şimdi düşününce epey ironik geliyor.)

neyse daha  önceden  msnde  yaşadığımız  bir gerginlikten dolayı o akşam aramız pek iyi değildi.ne soğuk ne sıcak olması gerektiği gibiydi aslında.

ama ilk buluşma için genel olarak iyi bir tayfa oluşturacağımız belliydi.

daha sonra öyle oldu böyle oldu  iyi arkadaşlar olmaya başladık biz..

sen ben arif ile dahada ilerledi bu dostluk.

ha birde ahu vardı sanırım o buluşmada daha sonrada defalarca gideceğimiz bir mekan olan müptelada (bildiğin kıraathane ) olaylar gelişti.

gitgide daha fazla görüşmeye başladık yavaş yavaş tayfamızı genişlettik.

asıl tayfamız çok fazla genişlemesede bi dünya insanla tanıştık bir sürü konsere gittik , çeşit çeşit organizasyonlar düzenledik.

daha önceleri bazılarının yapamazsınız dedikleri herşeyi yaptık :)

zaman zaman bazı arkadaşların bizi yarı yolda bırakıp işleri üstümüze yıktıkları olmadı değil :)

ama biz her zaman ,sen kızdığın zaman ben, ben kızdığım zaman sen diğerimizi sakinleştirip ikna etmeyi bildik :)

sonra zaten ikimizin ve çevremizdeki herkesin kızğın olduğu bir dönemde de bazı olayları sonlandırdık.

ama bu dostluğumuzu bitirmedi.

evet inkar edecek halimiz yok,tayfa olarak eskisi gibi her hafta sonu 2 defa buluşamıyoruz :)

ama çabalıyoruz ve başardığımız zamanlarda benim en mutlu olduğum zamanlar olarak hafızama kazınıyor.

hangi birimiz unutabiliriz kadiköy konserini , bayrampaşa konserini ,  ortaköy konserini, gittiğimiz iğrenç tivi programlarını :)

marmara konserlerini,piknik organizasyonunu geçen seneki doğumgününü :)

geçirilen zor günleri, istiklal de sabahlamaları , karşılaştığımız birbirinden garip insanları…

neyse ben duygulanınca kaptırıp gidiyorum bir yerde kesmek lazım.

yoksa sen bile sıkılıp okuyamayacaksın :)

uzun lafın kısası hep hatırlayacağım güzel zamanlarımız oldu ve sayenizde her geçen gün yenilenerek çoğalıyorlar…

yaşlanıyorum diye üzüldüğünü sanmıyorum ama eğer üzülüyorsan da hiç üzülme çünkü bizim tayfanın beraber yaşlanması için elimden ne geliyorsa yapacağım :)

ileride inşallah çocukların olacak bana dayı diyecekler :)

benim çocuklarım olursa sana hala diyecekler.

sonra belkide bu yazdıklarımızı okuyup bize gerizekalı falan diyecekler .)

umarım birgün herşey hepimiz için güzel olur.

umarım gelecek seneler sana en iyisini verirler…

iyiki doğdun canım arkadaşım canım kardeşim…

imza: seyyahserkan ve sRknnn :P

2 yorum:

Selin dedi ki...

Ağlayabilir miyim ben :-/

2oo6 yılının Haziran ayının 24'ü :) Sanki doğduğum günden beri varmışsınız gibi ama...

Asosyalimdir o tür konularda ama o gün hayatımda ilk defa "tanıyorum bu insanları ben, hepsi güzel insanlar, kesin eğleniriz" diyerek gelmiştim. Yanılmadığımı da gördüm, görüyorum :)

Birlikte eğlenmenin de çok ötesine geçti bazı şeyler, öyle çok şey paylaşıldı, öyle çok şey yaşandı ki... O günden sonrasını oturup birine anlatmaya kalksam eminim yalan söylediğimi düşünür. 2 senede bu kadar çok şey olması inandırıcı gelmeyebilir tabi :) Bana bile düşündüğümde tuhaf geliyor...

Bir grupla başladık, evet ama şu an sorsalar bu insanları nereden tanıdın diye, bir süre boş boş bakarım. Diyorum ya sanki hep vardınız, olması gereken buydu, bu insanlar bir araya gelmeliydi, o adam da o yüzden hayatımıza girdi, misyonunu tamamladı ve artık yok :)

İnsanların yapamazsınız dediklerini yaptık, yeri geldi bir sürü insanla kavga ettim o saatlerde o konserlerde sizinle olabilmek için, bir dünya trip yedim :p Zerre kadar ilgisi yoktu ki orada oluşumun o grupla. Başka bir grupla ilgiliydi :) Sen kimi ne kadar sevdiğimi bilirsin, saymama gerek yok isim isim :p

Bence ileride doğması muhtemel çocuklara yazdıklarımızı okutturmaktan önce o grup için yaptıklarımızı anlatmalıyız, asıl o zaman "gerizekalı" diyebilirler işte :)

Ayrıca konuşmaya başladıkları saniye öğreteceğim dayı demeyi emin olabilirsin :p

Her şey için çok teşekkür ederim cnm bnm, iyi-kötü her anımda yanımda olduğun için... Yaşlanmaktan kurtulmanın yolu yok, üzülsek de boş... Geri kalan hayatım boyunca yanımda olacak şahane dostlar kazandırdı bu 23 sene bana, insan daha ne ister?

İyi ki kesişmiş yollarımız bi haziran gününde...
Belki de 97 senesinde :))

srknsngn dedi ki...

kesinlikle doğru diyorsun.
olması gereken buydu, bu insanların bir şekilde tanışması gerekiyordu.
x kişisi sadece buna zemin hazırladı ve sadece anılarda hatırlanmak üzere gitti.