20 Ocak 2009 Salı

Ergenekon

Bu Ergenekon olayı nedir ne değildir bilen varsa bana bir açıklasın lütfen ...
Akşam yatıyoruz Ergenekon, sabah kalkıyoruz Ergenekon , okula gidiyoruz Ergenekon, kafeye gidiyoruz Ergenekon hatta belediye otobüsüne biniyoruz Ergenekon :S
Evet ; bu Ergenekon o kadar gündemi meşgul eden bir mevzu oldu ki artık otobüste insanların birbirleriyle kavga etmesine bile sebebiyet verebiliyor !
Bugün iki kişi 129k da kavga ettiler Ergenekon yüzünden.
Aslında olaylar nasıl vuku buldu anlayamadım çünkü o sırada ders çalışıyordum .
O yüzden tartışan abiler birbirlerini tanıyorlar mıydı bilemiyorum.
Ama tanıyorlar gibiydi.
İlk önce mırıltılar gelmeye başladı; asker , ordu , susurluk , ergenekon , devlet .hükümet vs vs ... daha sonra sesler yükseldi ve en sonunda insanlar müdahale etmeseler tekme tokat kavga çıkacaktı :S
İşte o an ne hale geldik diye düşündüm.
Daha ne olduğunu bile kimsenin idrak edemediği (bir bok anlamadığı ) bir olay toplum içinde insanların kavga etmesine sebebiyet verebiliyordu.
Sahi bir Türk destan ismi nasıl oldu da bu hale gelebildi ?
Bir bilen varsa beni de aydınlatsın lütfen...
kavga etmeden ama :)

Hiç yorum yok: