23 Ocak 2009 Cuma

Lost 5. Sezon Üzerine { spoiler }

Yaklaşık 8 aylık bir aranın (ıstırabın ) ardından 5. sezonu ile geri döndü Lost.

Bir diziye 8 ay ara  verilir mi ? verilse bile geri döndüğünde o dizi izlenir mi ?

Dizinin adı Lost olunca bu soruların cevapları da  olumlu olabiliyor.

Bu dizi sayılı gün çabuk geçer lafının kanıtıdır benim için :)

Gerçekten sayılı gün çabuk geçiyormuş öğrenmiş olduk.

Muhteşem bir geri dönüş yaptı Lost jj ve tayfası iyi çalışmışlar işlerine :)

Zamanda kaymalar , we have to go back ler adada kalanların başına gelenler , ada dışına çıkanların yalanları , hayatlarının adeta boka sarması falan :)

Şimdi burada uzun uzadıya iki bölümü de anlatabilirim ama gerek yok zaten izleyen izliyor değil mi :)

Ben sadece dikkatimi çeken bir anektodu paylaşmak istiyorum.

Adada yine zamanın kaydığı anlardan birinde bacağı yaralı şekilde duran Locke un yanına Hakan Peker pardon yani Richard Alpert gelir ve olaylar gelişir.

İlk önce konuşurlar dertleşirler falan Alpert Locke un bacağından kurşunu çıkarır.

Sen 2 saatte bir pansuman yap ada gerisini halleder der :)

Richard Alpert : Adayı kurtarmanın tek yolu, John, giden arkadaşlarını geri getirmek.

Onları geri dönmeye
ikna etmek zorundasın.

Locke : Nasıl yapacağım bunu ?

Richar Alpert :Bunun için ölmen gerekecek, John.

 

evet diyaloğ böyle bir şeydi.

Benim bu diyalogtan sonra ilk dikkatimi çeken şey John Locke ile Christian Shepeard benzerliği oldu 8-)

Christian da tabutla adaya geri geldiğinde hortlamıştı :)

Benjamin Jack ile konuşurken onu da götürmeliyiz demişti.

Bu da Locke un adaya geri getirildiğinde canlanacağı anlamına gelebilir.

Charles Widmore = Benjamin Linus

Christian Shepeard = John Locke gibi geldi bana.

Her neyse işte hoşgeldin Lost.

Seviyoruz seni :)

7 yorum:

Last Station dedi ki...

Bugun 3. kez yine izledim, yarin tekrari var abc'de ve yine izliycem.

daha da karistirmislar herseyi. her kafadan bir teori duyariz artik:))

srknsngn dedi ki...

abc de reklam arası dizi konseptine başlamış diye duyum aldım bilmiyorum doğru mudur ?
siz ilk izleyen oluyorsunuz ama en azından biz reklam derdi çekmiyoruz :)
biz sorularımıza cevap beklerken onlar her bölümde ayrı sorular çıkartıyorlar.
2010 da öğreniriz artık işin aslını :)

Last Station dedi ki...

dogru duyum almissin:) ama kisa suruyor reklamlar, turkiye'deki gibi 20 dk surmuyor:)

2010'da bittiginde de ucu acik bitecegini ve hicbir sey anlamayacagimizi dusunuyorum:)

srknsngn dedi ki...

Türkiye gibi olması imkanlar dahilinde değil zaten.Türkiyede 20:00 de başlayan bir dizi 23:30 da falan bitebiliyor =)
eğer dediğin gibi biterse dizi ben katil olurum j.j abrams da maktül olur herhalde :)
ahmet çakar gibi öyleyecek olursam
j.j ye söyleyin adam olsun adam gibi bitirsin diziyi :)

babegazelle dedi ki...

ya hakkaten ara çok uzun benimde izlicek bissürü şeyim vardı tutup da 4.sezonu özet geçemedim açıkcası sevmem öle 5i izledim ama bi yabancılaşmışım yaw

srknsngn dedi ki...

yabancılaşmamak elde değil zaten.
dile kolay 8 ay :S
bu yüzden dizi bittiğinde en baştan izlemek iyi olacak herhalde :)
ya da teorilere bakacak olursam sondan başa doğru izlemek daha iyi olacak :)

Last Station dedi ki...

bu yabancilasma sorunu kulaklarina gitmis herhalde ki, yeni bolumden once gosterdikleri gecen haftaki bolumu bilgilendirme altyazisiyla gosteriyorlar. yeni bolum baslamadigi icin bu uygulama diger bolumlerde de gecerli mi degil mi bilemiyorum. izleyince goruruz:)