26 Ocak 2009 Pazartesi

Anlamazsın

Nedendir bilmem içimde bir yerlerde hep arabesk bir yanım olmuştur benim.Herkesin vardır muhakkak böyle bir arabesk tarafı ara sıra hortlayan.

Ya da yoktur herkesin ne bileyim ben , benim var işte !

Eskiden arabesk yönüm biraz fazla ortaya çıkardı.Neydi bu arabesk halin nedeni diye soracak olursanız ; yok efendim bir nedeni , bünyemizin gereksiz tepkimeleri işte.

Bir de şarkılar var tabi.Eskiden yakışıklı ! bir abimiz vardı,sivrisinek gibi çıkan sesiyle “liseli “ aşıkların bir numarasıydı bu abimiz.

Zafer Peker den bahsediyorum tabiki :)

İşte bu abimizin dillendirdiği ve bünyemizde derin yaralar açan bazı şarkılar vardı “sensiz sabah olmuyor “ “diyemedim” “anlamazsın “ gibi…

Ben özellikle “anlamazsın” dan bahsedeceğim.

Şöyle sözleri var idi …

siliyor dunlerimi yine ah
bir basima birakip da beni..
duymazliktan geliyorsan yar
yapamazsin olmaz yalniz kalirsin
geri donmez misin o gunlere
yanmaz misin ah..
sabahi getirsem yine biraksam koynuna
sarilmaz misin yar..
atsam onune sevgimi
bagrina basmaz misin yar
bu kadar kalpsiz olamazsin ama yanlis yoldasin..
ne halden anlarsin sen
ne sorarsin hainsin
bir boslukta kalmissin acimazsin
vurdumduymazsin gozu doymazsin ama anlamazsin....

deli gibi dinlerdim bu şarkıyı , dinlemekle kalmaz epey de hüzünlenirdim , gençlik işte :)

buraya kadar normal.

benim asıl değinmek istediğim ama yazının başından beri bir türlü lafı getiremediğim nokta ise benim bu şarkıdan hüzünlenmemi gerektirecek bir durum yoktu ortada.

böğüre böğüre söylememe rağmen “anlamazsın “ diyeceğim kimse yoktuki 8-)

ta ki bugüne kadar.

ta ki biraz önce şarkıyı tekrar dinlediğim ana kadar.

meğer “anlamazsın” diye kendi kendi böğürüyormuşum .

belki biraz gereksiz belki biraz geç ama  epey rahatsız edici bir duyguymuş :S

neyse efendim bu gereksiz yazıyı burada sonlandırıyor ve şarkımı dinlemeye devam ediyorum.

anlamaaaaazsın anlamaaaazsın :(

nedir ulan bu şarkı diyenler buradan buyursunlar onlar da dinlesinler onlar da anlamasınlar

5 yorum:

Selin dedi ki...

bak şimdi benim içimdeki arabeskçi de uyandı bir anda :P

Bakarken ardındaaaangitme kaaal diyemedim
diyemedim diyemedim diyemedim diyemediiiiiim gururum engel olduuuu gitme kaaal diyemediiiim

Arabeskçi değil miydi yoksa bunu yazan :-/

Neyse..

srknsngn dedi ki...

arabeskin genç ve yakışıklı prensiydi kendisi :)

a. dedi ki...

anlamak kişinin elinde olan bir şey midir yoksa tam tersi mi?işte burası merak konusu...

srknsngn dedi ki...

evet anlamak kişinin elinde olan bir şeydir keza anlamamak ta ...

Selin dedi ki...

arabeskin genç ve yakışıklı prensi mi yoksa kaldırımların genç ve yakışıklı prensi mi :D

bakarken ardındaaaaan gitme kaaaal diyemediiiiiiiim of beeeeeee


:D