5 Şubat 2009 Perşembe

mezun olur gibiyim :)

Mezun olduğumu  ben görür müyüm demiştim  evvel zaman içinde.

Kolay değildi tabi  en ufak sempati duymadığın bir konu üzerine okumak.Aslında bu hikaye çok eskilere  dayanıyor ama artık anlatmanın bir faydası olmayacağı için es geçiverdim o eski mevzuları.

Neyse efendim bugün epey mutluyum çünkü final sınavlarımız açıklanmış ve bütünlemelerle uğraşmak zorunda kalmadan yüksek yüksek notlar alıp bütün derslerimizi vermişiz :)

Uzun zamandır bu kadar mutlu olmamıştım.

O mutluluğun verdiği şuursuzlukla  okulda epey bir boş boş dolandım bugün hatta öğrenci işlerine bile yardım ettim notları asmaları hususunda :)

Beni bu kadar mutlu eden şeyin  hiç sevmediğim okulumu bitirmek üzere olması ironik mi acaba …

Neden ironik olsun yahu kurtuluyorum işte Avcılar dan :)

Artık mezun olmak için önümüzdeki tek engel tek ders sınavı.

Ondan sonra da artık kendimi daha iyi hissettirecek işler yaparım inşallah.

Bu yazıyı okuyup sevincime ortak olan sevgili okuyucularıma teşekkürü borç bilirim .

esen kalın :)

5 yorum:

a. dedi ki...

Çok sevindim:)
Darısı tek ders sınavının başına:))

srknsngn dedi ki...

teşekkür ederim.
amen :)

Selin dedi ki...

Sinirini bozayım mı 8-)

Okul bitince her şey daha güzel olacak mı sahi, ben feci halde tırsıyorum daha kötü olmasından. nşa temmuz ayında ben de göztepeden kurtulacağım, başıma bir iş gelmezse ama...
Aması var işte :-/
Ya daha kötü olursa, uffffff :-/
İş ara bilmem ne, sahiden sinir bozucu...

Neyse,
senin için çokkk sevindim ama :)))

srknsngn dedi ki...

vallahi bilemiyorum sLn daha mı iyi olacak daha mı kötü olacak.
tek bildiğim bu okuldan kurtulmam gerektiği o da yakında olacak inşallah.
2 senelik okul bitiyor 3,5 senede psikolojim bozuldu yahu :)
ayrıca hayat boktan bir şey zaten okula gidersin çalışırsın işe gidersin çalışırsın emekli olursun çalırsın ama hep çalışırsın.
ömrümüzü yediler yau :)

Selin dedi ki...

sadece okul yese neyse 8-) sıkıldım beee :-/